mee sairaalaan :D

En låt som alltid lyckas fastna på min hjärna varenda gång jag lyssnat på den är tosi tarttuva täytebiisi 16 ^^ Dedär 16 förstår jag inte riktigt varför den heter men, ^^ Allt kan man väl inte förstå heller :D

Idag har jag tagit ett besök på den årliga sommarmarknaden i Kristinestad. Solen gassade på himlen, folk svettades men var ändå sådär passligt glada som alla marknadsbesökare brukar vara. En del trängsel och irriterande miner från folk som tvingades gå bakom några gamlingar med kryckor, men annars en helt normal marknad. Eller normal vet ja inte, det var ett gäng med karar där som dansade omkring i kvinnokläder ^^ Humor xD

har även hunnit med att ligga och steka mej några timmar i solen och blivit röd xD haha, så typiskt mej ^^ Händer varje sommar :P

Och ikväll blir det vasa och fest, jeei :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0