namnlös

3,5 h nattsömn + 7,5 h på packeriet = retarded Lenita ^^ haha, nä men på riktigt så är jag ganska slut nu och hungrig dessutom xD Buhuu.. och huvudvärk :( Nåja, de går nog om ^^

Igår var jag och Alisa på Eclipse, guuuuud vilken härlig film :) Den va jättebra, mysig och romantiskt och faktiskt humoristisk oxå :D superkul när hela biosalongen sitter där och skrattar åt samma scen, men på vissa ställen var det bara jag alisa och två personer som satt bredvid oss som skrattade, kanske vi har konstig humor?? Minns inte riktigt vilken tid filmen slutade, men jag tror att det var först efter halv 12 som vi slutligen kom ut ur vasa ^^ Körde på motorvägen, och strandvägen, vinglade runt på någon konstig sandväg ^^ Haha, jaa riktigt hysterisk kväll igår, vi skrattade och var allmänt trötta, ni vet trötthetshumor e alltid kul :D
exempel:
Jag: Om du skulle köra fortare än 60 så skulle vi varit hemma för en halvtimme sedan
Alisa ( livrädd för att krocka med en älg): Ja kör faktiskt 70 ^^ Haha, superkul igår :D

Och så höll vi på och sjöng detta:
Om du var vaken skulle jag ge dig sex,
men eftersom du inte var vaken får du inge sex
^^ Haha, så sjukt, ja tror vi förstörde en annars normal låt :D


Enligt alisa borde Jacob och Edward dumpa Bella och bli gay istället i nästa film, som för övrigt skulle kallas Twilight med en gaytwist ^^ Hur många skulle kolla den filmen?? Inte jag iaf ^^ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0