Ojj :O

Det har nu förflutit några dagar sedan jag skrev blogg sist. Det har desvärre inte hänt något intressant på sistone, inget att berätta för er hur som helst.. Nå lite egentligen, men det är hemligt tills vidare :D Avslöjar mina onda planer senare ;) Muhahahaha.. :D Okej nu blev jag lite evil, men man blir det av att jobba på Botnia Grönsaker. Eller kanske inte evil, men iaf lite sinnessjuk^^ Om det gäller andra än mig vet jag inte, hehe ;)

Dagarna förflyter på som vanligt, har visat mig utomhus på stranden i bikini.. Nojar mej som bara den över min kropp, alla andra ser så smala och vältränade ut jämfört med mig och min kropp med fett överallt.. :( Buhu.. tycker inte om sommaren och att ha bikini.. :(

Skall trösta mej med ett sex and the city avsnitt och drömma mej bort lite!!

Ha de bra och stay in touch för mer uppdateringar om mitt "intressanta" liv :P


Ps. tips på två bra låter, varav en gammal goding som jag tror många gick omkring och nynnade på för några år sedan:

Eenie Meenie - Sean Kingston, Justin Bieber
Chocolate - Soul Control

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0