ostbricka och vin

Hmm har inte hunnit skriva detta inlägg före nu. Men i måndags var jag till Alisa och vi handlade ingredienser och fixade en ostbricka med vin till :D Samtidigt kollade vi på Remember me, med Robert Pattinson :) Han var snygg, men resten av filmen sög ganska grovt ^^ Det fanns ju ingen egentlig handling enligt mig och Alisa iaf, och slutet gav en wtf känsla. Svårt att hänga med i filmen.. Men ögongodis får man ju aldrig nog av ;) Strunt samma fast filmen var skit, Robert var ju snygg som vanligt ;)<3

Här är lite bilder :


cashewnötter :) som vi satt och petade in i fikon, det skall man tydligen göra enligt alisa :D



Fikon. De ser tydligen ut såhär :D




Kexx :)




Vindruvor :)




Ost, minns int va de va för slags ost, Men den gula tror jag är gräddost :D




Pringles, med levande ljus i bakgrunden :)




Pirkka choklad, mums :) Den var riktigt god, och bland de billigare i affären, rekommenderar ;)




Detta vin drack vi :) Riktigt gott :)



Överblick av allting :)



Vinglas :)

Efter ostbrickan och filmen snokade vi på facebook och kollade in alla möjliga personer vi kom att tänka på. Sedan var det dags att gå och sova eftersom jag började jobbet 8 på tisdagen. Men vi låg nog och pratade ganska länge innan vi somnade, alltid lika kul :)
I wanna do it again my friend ;):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0