Rolig/galen kväll :D

Igår på kvällen var jag trött på allt, då ringde jag åt Alisa och frågade om hon ville komma med till Kamping i k-stad och äta glass, och såklart ville hon :D Alisa får mig alltid på bättre humör när jag behöver det :)
Väl framme på campingen tog det länge att bestämma sig för vilken sorts glass vi skulle ha, men vi kom slutligen fram till ett beslut. Jag tog Daim och Alisa typ jordgubbssorbe och något konstigt me champagnetryffel ^^ Jag varnade henne för att man får stora glassar där, så ja sa åt henne att hon ska beställa en boll bara, men hon lyssnade inte på mej och beställde två istället ^^ Och då fick hon 3 xD Resultatet blev att när hon skulle slicka på glassen första gången så föll glassen ner på marken, haha :D Jag skrattade ganska gott åt det ^^ Och ekonomisk som Alisa är så skrapade hon upp glassen från  marken och satte tillbaka den på struten ^^ Folk stirrade, :D Glassen smakade sand, men konstigt nog kan man vänja sig vid den smaken oxå ^^

När vi ätit klart begav vi oss in mot lappfjärd ( ABC-station för att dricka kaffe) Men på vägen stannade vi vid en brygga och tog lite bilder:


utsikt



mera utsikt



Alisa i bakgrunden :D



En båt låg och guppade i hamnen :)



motorvärmar-stolpe på en brygga?? :D Haha, vet int riktigt om man ska ladda båten där då eller inte :P



En bild av solen :P



Alisa leker king of the world aka titanic ;D



Den onändligt långa bryggan :O

Efter att ha varit på bryggan ett tag, begav vi oss slutligen mot abc stationen för att dricka lite käffe :D
Väl inne på stationen så tyckte vi att kaffeautomaten var konstig, när jag skulle ha min latte så kom det bara en massa ånga, Jag och Alisa stod och skrattade och undrade om det var normalt. Och sen började en gubbe bakom oss i kön prata med oss oxå, vi bara okeej :D

Efter massa tal, konstiga diskussioner och galna utbrott så kom vi slutligen hem ca 1 på natten ^^ Helt bra kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0