Skaka rumpa

måste säga att jag verkligen har fastnat för den låten. Imorse höll jag på att komma försent till jobbet eftersom jag satt hemma och diggade till den låten, haha :D Snacka om sommarplåga :D Men jag gillar den, jag tycker om sommarplågor ;D

Jobbet idag gick riktigt bra, inte så stressigt alls :) Har kännt mig allmänt sinnessjuk, men ja tror Malin gjorde det oxå ;) Började stå och sjunga I'm so excited och dansa med tomatlådorna :D
De bara flyger tomater ibland när man får nog av att stapla tomatlådorna ovanpå varandra ^^
Denhär hittade vi förresten fastsatt på väggen när vi kom till kafferummet idag:

En gurkaa :D

Men nu skall jag gå ut en stund, imorron särkänniemi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0