uuuh :D

Idag är jag en trött och slut människa. Har jobbat i 9h och 15 minuter på grönsakspackeriet, det är faktiskt riktigt tungt att jobba där. Fast det ändå bara handlar om 5 och 10 kg som man lyfter, men man lyfter ju hela tiden så det blir som en riktigt hard-workout hela dagen, haha :D Kommer att bygga upp riktigt stora armmuskler medan jag jobbar där ^^ Pengar Pengar ska man få :D Jobbet är egentligen ganska tråkigt och enformigt, men de går nog. Man får ju helst vara glad att man har ett jobb, enda biverkingen är egentligen att hela kroppen gör ont ^^ Nåja, det blir kanske bättre sedan när man blir mer van med jobbet :)

Men nu skall jag fortsätta kolla på scary Movie som de visar på tv 5 ^^ och sen kanske gå och sova, är ganska trött och slut^^


Ps. Alla som tycker att Shutter Island filmen verkar intressant, jag rekomenderar den verkligen INTE, den var skum och handlingen var svår att följa med i när man inte visste vem som talade sanning och inte, och slutet då, nää ^^ enda positiva var att Leonardo Di Caprio är snygg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0