Visare

Jaa, nu måste jag ändå vara lite visare, eftersom min första visdomstand har börjat växa fram. ^^ Om det sedan sitter nån sanning i det påståendet kommer väl att visa sig i framtiden. Men för tillfället känner jag mig inte så mycket visare än vad jag var före, och före var jag ganska dum. ^^

Har arbetat i 8 h idag på botnia, gick riktigt bra och för första gången fick jag stå bakom och lägga i lådor, det var faktiskt ganska kul :D Men lite stressigt ibland, så man hann inte alltid märka i vilken storlek det skulle vara i lådorna, men alla sa att det absolut inte var någon stor fara om man inte hann med det. xD

Har oxå umgåtts med min vän Alisa idag, vi var ute på promenad, åt glass vid tinas glass, köpte jordgubbar och satt i parken och åt ^^ :D Har fått tala ut om alla mina känslor nu, så man skall väl stå ut ett par dagar nu igen innan att bryta ihop av funderingar :P

Nu skall jag gå och sova så att jag orkar stiga upp kvart i 6 imorn, Gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0