Yees

Jag älskar att vara 18 :D Man får göra allt, man får köpa tobak och alkohol. Man får ta körkort och köra motorcykel. Man får gå in på puben och göra allt som bara 18 åringar får göra. Samt få högre lön :D Jaa, man kan inte direkt klaga över att vara 18, och om 2 månader fyller jag 19 ^^ Då är det bara ett år kvar tills man får börja köpa brännvin (a) Haha vad jag låter fjortis nu, men 21 vill jag oxå vara så att man får åka på kryssning utan föräldrar _P



Har varit en sväng till Camping i K-stad med tess ikväll. Vi åt glass och sedan gick vi ut på en promenad i den vackra staden kristinestad. Tess såg en gammal bekant som förundrades över att hon befann sig i k-stad, sittandes på en bro, haha :D På vägen hem spelade vi skaka rumpa <3 älskar den låten, så himla bra :)

Kommentarer
Postat av: tess

"Kva jier tu schenn? Åp en broo?" hahaha

2010-07-28 @ 17:41:56
URL: http://teeessaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0