Äntligen

Äntligen har jag fått min tå åtgärdad. Idag hade jag en tid på hälsovårdscentralen och när jag kom dit beslöt doktorn att han var tvungen att skära upp tån ^^ Så han lagde in bedövning, som faktiskt gjorde ganska ont, och sen fick ja ligga och vänta länge innan de började verka. Det kändes ganska lustigt, tån kändes liksom död, haha tung och orörlig :D Och jag fick nästan ett skrattanfall när det kändes så konstigt, men jag var tvungen att hålla mig :D Hur skulle det verka om man ligger där och gapskrattar just innan han ska skära sönder tån på en?? :D Haha, lustigt lustigt ^^ Jag kände inte ett skvatt av skärandet och jag låg ner så jag såg inte vad som hände.. Allt var över snabbt och efteråt var jag tvungen att ligga med benet i luften i ca 15 minuter ^^ Här är en bild på hur min tå ser ut nu, med allt bandage på :D


som synes är min tå riktigt stor nu :D Haha^^ Än så länge gör de inte så farligt ont, men kanske det gör mer ont imorgon xD

Nåja nog babblat om min tå nu, men är bara glad över att jag äntligen ska få ha på mig vilka skor jag vill, eller jaa när tån har läkt ihop då ^^ Hehe xD

Här är i alla fall några bilder på glass, bullar och gelé :



Mmm glass på rax ;D



Här är en bild på de inte så goda bullarna som jag och Alisa åt när vi var i Vasa för en vecka sedan ^^ Den till vänster var glutenfri, torr och äcklig. Den till höger var lite godare, men nästan för söt iaf. :D




Gele i burk :D



sked nerstucken i en burk med gele :D



Gele på sked :D Ser ganska artistiskt ut om jag får säga det själv :D


Nu har jag inget mer att säga för tillfället, see ya later alligator ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0