^^

Maybe it's not my weekend
but It's gonna be my year..

Bara en liten rad ur låten weightless med All Time Low, som förresten är ett bra band värt att kolla in ;) Om man då inte råkar vara rädd för bilder av detta band där de står iklädda endast kalsonger xD De hade faktiskt ganska håriga ben ^^ Nåja, håriga ben skall väl inte stoppa människor från att gilla deras musik eller? ^^

Idag har jag inte gjort något särskilt, har mest haft tråkigt och dödat lite tid genom att kolla på lite 7th heaven avsnitt ^^ Jaa och jag har målat naglarna med min nyaste, gula färg :D Jeei jätte intressant läsning för allihopa :D *gueek*
Var förresten och hämtade provbilderna från fototjänst idag, och jag hatar varenda en av dem. Jag måste nog vara världens fulaste människa.. :O Blää.. ja ska int ha nå studentfoton.. usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0