:(

Med tårar rinnandes nerför kinderna sitter jag här nu, varför? Varför är ett ord som ständigt befinner sig i min hjärna just nu, varför gjorde jag det? Går runt på dagarna och mår skit, ja känner mej illamående och äcklad av mig själv. Varför? Varför? Jag är en hemsk människa.. Just nu vill jag bara insluta mig i mitt inre skal och sitta där, vara ledsen och låta allt bara vara. Men det är svårt. Har försökt tala ut med typ alla kompisar, de tröttnar säker på mitt ältande och mitt Varför frågande.. Vad skall jag ta mig till? Låtsas som att allt är bra och stänga allt elände inom mig låter mest lockande just nu.. Tror jag skall försöka sova, dra mig bort från det levande livet.. Då slipper jag alla tankar i alla fall.. skriver kanske imorron, beror på hur jag känner mej..

Godnatt.. Hoppas på att få sova inatt.. det har inte gått så bra de senaste nätterna.. Jag e trött på tårar och annat skit, varför ska livet vara så jävla svårt? eller varför skall jag göra livet så jävla svårt för mej? Den som kan svara på den frågan förtjänar en oscar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0