I need you!

Jag borde kanske bli en mer effektiv bloggerska, men egentligen är det väl onödigt att skriva om man inte har något vettigt att skriva om?? ^^ Igår var det ju inträdesintervju som gällde och sedan lite shopping i Vasa, köpte en ny väska och en tubtopp så nu äger jag sammanlagt 3 tubtoppar :D Jeeij :D Borde jag kanske köpa flera?? ;) man kan väl aldrig ha för många toppar? :D Det är min livsfilosfi och vad jag intalar mig själv varenda gång jag står och provar nåt som jag vet att jag egentligen inte behöver men som jag ändå vill ha, okej ibland köper jag saker som jag inte ens vill ha.. men vem gör inte det?? ;)

Jag var till frissan igår oxå och färgade håret! tycker inte om mitt hår xD önskar att färgen skulle hållas i längre, men mitt hår är så dumt att det inte vill det ^^ Okej, detdär lät klurigt, hmm.. Har kommit på att jag är blond i själen xD För jag gör så otroligt smarta uttalanden ibland ;D


Jag har förresten varit duktig idag och städat mitt rumm, så nu är det någorlunda dammfritt :D



HÄR ÄR LITE BILDER ( MEN INTE PÅ MITT RUM, UTAN PÅ MEJ OCH LILLA MAJA(KATTUNGE)):












Så det var bilderna på mej och slutligen bilder på lilla Maja :)



sååå sööt :)




Maja är lite trött, det tar på att vara kattunge och utforska allting :)


Det var allt för denna gång, ha de bra alla läsare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitsnygg hårfärg! :)

2010-06-24 @ 16:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0