Jeei :)

Idag åkte Eero hem, han har varit här sedan i tisdags och vi har hunnit med ganska mycket tycker jag ^^ Bland annat umgåtts med mina två helvilda kusiner, i torsdags hämtade vi dem från mormor och morfar och sen åkte vi till camping och köpte glass samt spelade minigolf :D Och på fredagen ringde Janika och frågade om vi kunde komma och hämta dem då oxå. sagt och gjort vi tog oss en till tur till campingen, köpte glass, spelade minigolf och lekte på lekplatsen de hade på stranden^^ Eero var dagens underhållning och lekfarbror, de nästan slet i varsin arm på honom för att få med honom någonstans, och hela tiden hörde man "eero kom hit" "eero titta" Haha :D Roligast var nog när Janika övertalade Eero att åka ner på magen i rutchbanan ^^ Hehe, jag skrattade länge åt det ;) Efter att ha umgåtts med mina kusiner i nästan 4 h, åkte vi hem och kollade på film, AVATAR, bra effekter hade de i filmen nog, men ja vet nu inte om den egentligen var så bra.. Jag menar blåa stora varelser som är ett med naturen?? Lite väl jaa.. hittar inte orden för det just nu, gillar nog titanic bättre än denna ^^

Igår åkte vi till vasa först och främst för att titta på sex and the city 2 på bio, men vi handlade även lite nya kläder åt Eero, hehe :D Tack vare mej har han nu fått in lite mera färg i sin garderob ;) Sex and the city filmen var riktigt bra tyckte jag, hade egentligen inte förväntat mig nåt särskilt, men förväntan om härliga skor och kläder gick i uppfyllelse iaf ;D Efter bion blev det en sväng till Hese för energipåfyllning och efter det hemfärd. Jag lät Eero köra min bil på vägen hem för jag tycker inte om att köra när det regnar^^ hur som helst åkte vi inte direkt hem utan vi åkte först till lekparken där vid camping för att leta efter Eeros bilnyckel, som vi inte hittade :( Vilket betydde att han och Pappa idag var tvungna att tjyvstarta hans bil för att han skulle kunna köra hem ^^ Han använde en skruvmejsel som bilnyckel, haha :D men han kom hela vägen hem iaf :)

Jeeij :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0