Jouu^^

Fast jag är halvdöd idag så känns det ändå bättre än igår, alltså om vi talar om den psykiska biten. Okej jag har mått skit hela dagen, legat på soffan och glott på tv:n, men ändå mår ja bättre än igår, och just nu tror ja att de e förkylningen som gör mej illamående, så kanske man är på bättringsvägen?? ^^

Imorgon blir de villafest då ;) Jeeij ser framemot en helg med tjejerna :) Vi ska grilla, simma, bada bastu och dricka lite alkohol oxå, men jag har även köpt två juicepaket så jag planerar att ta de lite lugnare kanske xD Äh vi får se det sen då hur galet det blir, men roligt kommer det nu bli i alla fall :D Måste bara komma ihåg att ta med näsdukar och nässpray :D


Ta ett djupt andetag och fortsätt lev, var modig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0