Ojojojoj... studenten avklarad!! :)

Igår var det skolavslutning och studentdimission som gällde. Vaknade klockan 6 och kunde inte sova längre, försökte lugna mig, vilket inte gick så bra xD Steg upp 7 och gick i duschen, gjorde mig i ordning. Klockan 9 infann man sig i simhallssalen och väntade med spänning på att allt skulle börja.. Mamma,pappa,cecilia,andreas, mormor, morfar,morbror och farmor satt i publiken och tittade på ^^ I programmet fanns musik, predikningar, tal av studenterna, påsättande av studentmössor och lärarnas tvål-sång, då de kom in i salen iklädda badrockar och sjöng någon slags tvål sång som Povel rammel tydligen sjungit någon gång i tiden xD

När vi kom hem började vi ställa i ordning allt inför studentfesten och folket som skulle komma och hälsa på. Skadade mycket händer och alla frågade om betygen, och vart man skall söka som nästa skola ^^ Jag fick blommor och presenter, Pengar, iittala skål och glas, en kalevala ring, tårtspade, vas, bestick, och en gullig spegel när namn och datum för studentexamen var ingraverat :) Tacksam för allt!! :):) Tackar alla!! :)

imorgon skall jag ladda upp nå bilder som har blivit tagna av mej med den vita mössan på :) så ni får nöja er med bilder från kvällens festande istället ;)

Vi började med klassmiddag med lärarna på cafe J&P, sedan åkte jag och mina kompisar med bil till Vasa, började dricka redan till maten, fortsatte i bilen och när vi kom till Ollis fortsatte man där oxå :D Men har ovanligt bra minne för det, även om man inte minns allt till 100 % ^^ Men man blir ju bara student en gång i livet så ;)



Jessica och mari ser glada ut :)



Jessica, Malin och Azra :)




Mango-lonkero ;)



Tequila ;D




Lm och jag :)




Alisa och Eric :)



Jecka och Ida :)


Jaa det var några festbilder, kan ju inte ladda upp alla :) Men nu skall jag nog ta och avsluta detta inlägg, skall försöka få några studentbilder uppladdade imorgon, :D

Ha de bra alla!! :)
Och grattis till alla Studenter!!!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0