överloppsinlägg ^^

Hejsan hoppsan alla nattugglor!

Just nu sitter jag här och är inte riktigt trött ännu, därför använder jag min sista energi på att skriva något fint här ^^ Eftersom jag har kollat nästan hela första säsongen av sex and the city idag sitter jag nu och drömmer mig bort. Tänk att få leva så som carrie, samantha, charlotte och Miranda gör. Lyxiga drinkar, sjukt snygga kläder, lyxiga lägenheter och en hel hop snygga skor ;) Jag vill oxå ha det, lyxiga drinkar snygga kläder och parta ute på nattklubbar.. :) Om jag skall välja en av karaktärerna i serien så blir det nog Carrie, eftersom hon är författare ( vilket jag oxå vill bli nån gång i framtiden) och hon älskar skor ( vilket jag oxå gör) :D;D

Kanske det är dags att gå och sova nu, om jag har tur drömmer jag  kanske lite om ett lyxigt liv eller nåt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0