quick checkup

Tror jag kommer bli mer aktiv med bloggandet sedan när jag flyttar hemifrån. Kollade på lite lägenheter idag, men man får ta och börja söka ordentligt efter studenten då man inte har så mycket att tänka på ^^

Bra låtar :

Minä - kymppilinja

Allez ola ole - Jessy Matador ( frankrikes eurovisionslåt)

Satellite - Lena ( Vinnarlåten)



Jaa det var i alla fall några bra låtar :) Min blogg är ju inte direkt något ställe för recensioner heller så, men funderar på att kanske starta en filmrecensions-blogg, eftersom jag tittar mycket film. Och om man ser någon bra film borde man kanske dela med sig av den åt andra som inte vet att den är bra :D

Imorgon är det genrepetition inför studentavslutningen, och så skall jag träffa Tess en stund oxå :) Men nu har jag inget mer att skriva, så ha det bra alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0