Tralala.. :D

Nu har det gått ett tag sedan jag skrev, men jag har haft annat att göra :D Åkte ut med mina tjejkompisar till en villa i fredags och kom hem igår. På villan badade vi bastu, simmade i havet, kastade pil, spelade ett kortspel som kallas maffian, grillade, drack lite smått och gott samt skrattade en hel del :D En riktigt härlig helg var det, trots att det var kallt i vattnet, haha :D Åker gärna ut dit igen med mina kompisar :)

Idag har jag varit till vasa och kollat på lägenheter samt shoppat. Hittade en helt underbar lägenhet som jag skall börja hyra i September, Jeeij :D Längtar redan efter att få flytta hemifrån ^^ Imorgon skall jag meddela åt hon som hyrde ut lägenheten att jag vill hyra :D ingen risk att nån annan får den före mej för jag var enda som var intresserad ^^ Skumt med tanke på vilken fin lägenhet det var xD Nåja, glad att jag hittade den i alla fall ;)
Sedan blev det några timmars shopping, jag hittade en klänning/topp eller va man nu skall kalla det, som kostade 5 euro :D Därför köpte jag den, älskar rea ;D Ett par skor :D Och så köpte ja två par örhängen :) Riktigt nöjd med dagen.

När jag kom hem tittade jag på sex and the city och sen tog jag mej en härlig promenad, så denna dag har varit helt underbart perfekt :) Mera sådana dagar tack ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0