Detta summerar allt!

Jag har inte så mycket nytt att berätta idag, för jag har ju som vanligt bara läst på studenten. Men idag har jag faktiskt varit på en shoppingtur med Alisa, hennes parkering idag var det inget fel på :D Förutom att bilen kanske lutade lite, men det gjorde ju flera andra bilar oxå, det är så när man parkerar ute i snödrivorna ;) Vi har skrattat en hel del idag, jag fick till och med ont i ryggen av vad jag skrattade, så det måste betyda att det har varit en rolig dag då :D Jag har slösat upp nästan alla mina pengar :D Jag handlade 5 par blusar/tröjor (beroende på vad man vill kalla dem), ett par jeans, 3 ringar och ett par solglasögon :D Och alisa handlade en massa allt möjligt bl.a. en påskpresent som hon satt och knåpade med på en bänk i citymarket, och resultatet av knåpandet måste jag säga blev riktigt fint :)

Här kommer lite trevliga bilder, eftersom jag inte har något mer intressant att berätta idag ^^ :


Söta gummibjörnar som försöker kramas :D



Många gummibjörnar :D



Två av ringarna som jag köpte idag :) de kostade bara 7.90 euro styck ;D



Min nyaste coolaste ägodel, dödsskallering ;)



Ansikte byggt av godis, detta gjorde jag för några dagar sedan då jag blev uttråkad av psykologistudierna^^



Jag som leker cool i mina nya solglasögon :D





Ett av dagens inköp från Gina Tricot, bra att ha när det blir sommar då det är varmt :D + att ja inte kunde låta bli att köpa den då den endast kostade 4.90 €  xD



Dagens andra inköp, rutig lång tröja från Gina Tricot, endast 9.00€ ett måstemåsteha köp :D




Dagens tredje inköp, lång tröja från Gina Tricot, detta var oxå ett måste köp eftersom den endast kostade 4.90€ :D



Lång tröja från H&M, gillar denna, helt vanlig och simpel som man lätt kan ha en väst utanpå ;D




Dagens femte och sista inköp i princip :D Denna är oxå från H&M, och denhär tycker jag också om, annars skulle jag väl inte ha köpt den, haha, känner mej väldigt smart just nu *not* :D




Jag i mina solglasögon igen, det är aldrig fel att slänga in en egobild såhär till sist :D


Nu har jag sagt och visat allt jag hade tänkt visa, så nu skall jag fortsätta lyssna på Sunrise Avenue och njuta av livet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0