Fest fest bara fest :D

Är hemma igen efter en lyckad utekväll med Magnus betners härliga ståuppkomik och efter det ollis :D Eller det heter ju egentligen Olivers inn, men alla kallar det för ollis ;D Det är så himla mysigt där alltså, det känns riktigt hemtrevligt och efter att man fått i sig lite alkoholhaltigt dansar man gärna på borden oxå, vilket oxå  hände igår :D
Alltså jag känner mig som en ritktig party Queen :D För det är inte alla som dansar på bordet i alla fall ;D by the way så är Tequila en underbar dryck :D Stiger snabbt åt huvudet i alla fall ;) och 5 euro känns som ett någorlunda rimligt pris för en sådan :D
Vi var ute till ca halv 4, den mesta tiden tillbringades på dansgolvet eller på borden, haha :D Sedan åkte vi en sväng till Hesburger för nå fyllemat, :D och efter det hem, men chaffisen Alisa var lite väl trött att hon fick synhallucinationer på vägen hem ^^ när vi skjussade hem Malin så hjälpte Malin till att styra bilen för alisa var så slut att hon inte orkade styra själv, haha :D Men hon orka int skjuss hem mig så jag fick tillbringa natten i hennes säng, eller varför säger jag natten vi kom ju hem halv 6 eller nåt :D, och hon snodde sin mammas säng, eftersom hon åkte till jobbet när vi kom hem.. Man kände sig verkligen som en partydrottning då som kommer hem när andra far till jobbet :D

Det blev inte mycket sömn kanske 4 timmar max och sedan steg vi upp igen och alisa började laga Gourmemat ala Alisa :D Hamrade älgköttsbiffar i marinad i ca 5 minuter och sen stekta i stekpanna, potatis och bernaesås ( stavn?) riktig mumsigt :D Och till efterrätt blev det lingonpaj med glass till. Jag måste säga att det var första gången någonsin som jag har ätit glass med en grillgaffel, slå det om ni kan ;) samt drack starkt kaffe :D Finns inget som piggar upp som kaffe :D By the way så har ju jag blivit kaffedrickare :D

Sedan åkte vi till affären och handlade amerikanska pannkakor, som mamma tyckte att ja prompt skulle köpa :D Och sedan skjussade hon hem mej, och nu sitter jag är och är allmänt slö och lat. borde läsa lite tyska, men det får bli lite senare ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0