Hehehe

Jag måste säga att det verkligen är trögt med bloggandet nuförtiden xD Jag har nog saker att skriva, men jag har liksom ingen tid att skriva. Eller jag tar mej ingen tid att skriva heter det ^^ För hittills idag har jag inte gjort sådär himla mycket, kom hem halv två kanske och då åt jag mat och sen började jag plugga lite psykologi och när jag var klar med det var jag tvungen att spela Guitar Hero :D Jag brottas just nu med problemet om jag vill spela 3 stjärnigt på hard eller 5 stjärnigt på medium xD Snacka om I-landsproblem ^^

Igår var det filmkväll med tjejkompisarna som gällde, i början av kvällen kollade vi "sommaren med göran", vilken var en av de roligaste filmerna jag sett i hela mitt liv, sedan var det några av flickorna som åkte hem. Då kollade vi några låtar på youtube. Sedan underhöll vi oss med att spela ordförklaringsspelet "Alias" och efter det tyckte vi att det var dags för en till film, denna gång blev det "betahouse" american pie xD Den var faktiskt rikitgt rolig, men det kanske berodde på att jag var trött, för när vi hade kollat denna film färdigt så var klockan typ 3 xD Då bar det iväg i säng, eller jag packade ner mig i min sovsäck och sov ganska gott i ca 6 h innan jag blev väckt av de andra som satt och pratade i vardagsrummet ^^


Nu vet jag inte riktigt vad jag skall göra, funderar på att ta mig en promenad, men nackdelen är ju att det är snöstorm ute så det kanske blir att skippa den iden då^^ Jag skulle kunna skriva en essä i modde som jag skall lämna in för bedömning som övning inför essäprovet i modersmål, men jag tror jag sparar det till helgen :D Nu skall jag lägga mig på sängen och läsa lite skvaller om kändisar ;D

Ha det bra!!

Ps. Jag är väldigt glad just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0