I'm not made to kiss and run

Idag har jag spenderat min dag på att räkna matte och att läsa psykologi, och nu tar jag en liten facebookpaus innan jag börjar förbereda mig på morgondagens skrivning i finska :P Måste få bra i den om jag skall ha någon chans att få M :P Men om ja inte får det måste väl C duga oxå ^^ Hoppas att när jag somnar bara drömmer om en massa grammatiska saker på finska och sen när jag vaknar så vill jag kunna prata finska flytande så att ja får fulla poäng i morgon :D Haha, nu använder jag min fantasi lite för flitig kanske, men egentligen är det väl inget fel med att hoppas, det behöver ju inte betyda att man tror att det kommer att hända ;)

Nä nu skall jag sluta flumma och slösa bort några hjärnceller på christmas crunch på facebook :)

God jul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0