Lama söndagen^^

Denna dag började med att mamma väckte mig och frågade om jag inte skulle kolla på Vasaloppet xD Men det är ju absolut det tråkigaste som man kan kolla på, jag menar vem vill kolla på när de skidar 90 km eller vad det nu är. Som jag alltid säger: sport är endast kul om man själv är med och spelar xD
Efter att jag hade plågat min trötta kropp upp ur sängen så åt jag lite rostbröd med marmelad *mums*, sedan dansade jag runt huset när vi lagde på melodifestivalen skivan 2010, manboy låten är så himla bra :D Efter att jag dansat började jag skriva dendär uppsatsen som jag skall lämna in i morron, men uppsatsskrivandet avbröts av att jag skulle laga mat XD räkpanna med ris heter maträtten, och är superlätt att göra och hur gott som helst är det oxå :) koka ris, hacka lök, tina räkor och ärtor sedan bryna allt i en stekpanna och lägg i ett ägg och rör om, *mums* :D

Efter maten fortsatte jag med uppsatsskrivandet, och efter det läste jag genom bok 2 i kort matte, inför studenten ;) Inte direkt svåra saker som står i den, och alla formler man behöver kunna står ju ändå i maol, jag tror att dethär med matte i studenten kommer att tas ganska mycket på talang för min del, hehe XD
Jag blev så uttråkad av matematikens värld att jag började skapa lite konstverk :


Hjärta byggt av Ahlgrens bilar, är det dethär som kallas för att leka med maten? :D



Hjärta gjort av ahlgrens bilar som är fyllt med smarties xD




Text skriven med smarties-godisar :D


Efter att ha lekt med godis började jag leka lite med mitt nagellack xD


hjärtan i olika färger målade med mitt nagellack ;D Observera att detta inte är de enda färgerna jag äger, har ca 20 flaskor till på nedre våningen som oxå är mina, eller delvis mina, men jag är ju enda personen i denna familj som använder nagellack xD Har försökt få syrran att börja använda, senast idag frågade jag henne om jag inte skulle kunna få måla hennes naglar och hennes kommentar löd : "Jag vill inte ha nå såntdär skit på mina naglar"
Vi är verkligen kärleksfulla i min familj :D

Efter att ha lekt lite började jag räkna nyckelringarna i min nyckelringssamling, jag minns inte när jag började samla men jag tror att det var när jag gick på 3:an eller 4:an i lågstadiet xD Hur många det är avslöjar jag inte ännu eftersom det är en gissningstävling på Facebook just nu, men här är en bild i alla fall :



Lite suddig kanske, men det syns ju att det är en hel del i alla fall :D

Ni läsare här på bloggen får nog gärna oxå gissa hur många nyckelringar ni tror att jag har!! :)

Kommentarer
Postat av: tess

typ, fläijr hondra? :D

2010-03-10 @ 16:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0