more than you know

Idag har jag äntligen skrivit sista studentskrivningen, det gick väl sådär ^^ Måste åka till skolan och checka vad jag får för resultat i allt, men det blir kanske först på torsdag det :D Men är nervös för att ja ska få dåligt i allting :( Bara drömmer massor med mardrömmar om det hela tiden xD Så det är kanske dags att checka resultaten innan jag börjar drömma ännu värre xD

Idag har jag förresten druckit en stor mugg med kaffe oxå, och kollat på säkert 5 stycken 7th heaven avsnitt ^^ Verkar som att jag inte direkt har haft mycket att göra idag xD Och som toppen på isberget så har jag oxå kollat på filmen Top Gun ikväll med mamma och pappa. De tyckte att jag måste se den för att den skulle vara så bra, men ja vet inte.. Har sett mycket bättre filmer än den ;)

Imorgon har jag inte så stora planer, men ja skall få besök i alla fall, av en viss person ;)<3


Förresten lekte jag egoist idag, här är resultatet:














När Zakke sätter in alla sina klor i benet på en så ser man ut såhär :D
















Haha, det var bara några av mina bilder, men jaa när man har lite att göra så tar man egobilder XD Som ni ser så tycker jag att det är väldigt roligt att fota mig själv när jag har på solglasögon ;) Inte för att jag känner mig cool eller nåt, men de känns liksom somrigt bara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0