My life would suck without you!

Det är en grymt bra låt av Kelly Clarksson, men Idolvinnaren Erik Grönwall och oxå en version av den låten.. Båda är nog bra :)

Har inte haft tid att uppdatera något här på bloggen över helgen xD Eller jag skulle ha kunnat gjort det, men jag gjorde inte det ^^ Har varit upptagen med annat :)

Har egentligen inte så mycket att berätta nu, men jag kände att jag var tvungen att skriva lite här i alla fall xD Får alltid dåligt samvete när jag inte skriver här, inte för att folk kanske är så ivriga läsare av min blogg, men jag tycker om att skriva och försöker ha som mål att skriva ett inlägg om dagen xD vilket inte har funkat sådär jättebra hittills ^^
Idag har jag i alla fall läst ca 180 sidor psykologi och läst lite engelska grammatik och senare ikväll kommer Alisa hit och vi skall räkna lite matte och så inför studenten ;) Så jag känner mig ganska flitig med pluggandet idag :D

Imorgon är det Modersmålsskrivningen, hoppas att det är bra uppgifter så att man kan skrapa ihop några poäng, jag dör om ja inte hittar nåt som passar mig xD Eller det blir ingen bra essä om jag inte hittar nåt sånt :P Jag vet inte riktigt hur jag skall förbereda mig, men kanske kollar jag genom några gamla essäsvar som jag har skrivit eller nåt :P Den svenska grammatiken känns ganska innött i hjärnan i alla fall xD Och det borde den vara eftersom det ändå är mitt modersmål.. ^^

Ps.. kollade melodifestivalenfinalen igår, är lite besviken på att Manboy inte fick åka till eurovisionen xD Men Annas låt var nog riktigt bra oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0