mysig stund

Min söta katt Zakke har bestämt sig för att ligga och sova i man famn, även fast jag även har min laptop här, så det är lite trångt :D Kollar även på Håkans bar och chattar på samma gång, full rulle ;)

Idag var det modersmålsskrivningen, och det gick inte bra. Jag tyckte att uppgifterna var tråkiga och det handlade absolut inte om något som jag är intresserad av.. utrotningshotade fiskarter, sportklubbar och skumma dikter och berättelser är inget som intresserar mig direkt.. :P Har skrivit bra essäer förr i skolan, men denna var nog den sämsta jag nånsin skrivit, eftersom jag bara tog en uppgift när jag inte hittade någon annan att välja.. max M blir det som resultat i denna skrivning, är besviken.. jag trodde att jag är duktigare än vad jag är på riktigt. jag trodde att jag är bra på att skriva men tydligen inte.. :P
Väntar med spänning på engelskaskrivningen och hoppas att den skall gå bättre xD Jag tror förresten att jag skall sluta ha höga förväntningar på mig själv, för jag uppfyller ändå inte mina krav XD

Idag har jag förutom misslyckats fatalt, varit ute på promenad med Jessica, läst psykologi och sovit en stund samt kollat lite tv, en desto vidare mer intressant dag än det har jag inte haft xD

Nu skall jag sluta skriva, ha de bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0