Nice nice ^^

Yes, imorgon är det äntligen sista studentskrivningen. Jag håller tummarna för att det skall gå bra och efter det skall jag vara en fri människa :D Jag har inga pengar, men jag skall vara glad och fri i alla fall xD Bara att det inte blir att åka på så himla många krogrundor^^ Men man klarar nog sig utan sådana oxå :D

idag har det inte hänt sådär himla mycket, mamma väckte mig kvart före 11 med den glada nyheterna att vi skulle ställa klockan en timme framåt, så jag vaknade egentligen kvart före 12 xD och när man stiger upp så sent så försvinner liksom dagen någonstans, jag har inte gjort nåt vettigt idag, försökte plugga tysk grammatik, men är trött på läsandet just nu xD

By the way har jag blivit beroende av att titta på 7:e himlen, så jag vet inte vad jag skall göra sen när jag har sett på alla avsnitt, haha :D kanske titta på alla avsnitt igen och igen tills jag kan dem utantill?? :D Jag vet inte varför jag tycker om dendär serien så mycket, den har helt enkelt nåt speciellt ^^


skall snart gå och lägga mig och hoppas på ett lätt prov imorgon :D

Ha de bra alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0