Plask i bassängen

Jepp that's right jag har varit till simhallen idag :D Är väl kanske en månad sedan förra gången så jag var ganska nöjd när jag ändå lyckades simma 1 km på 30 minuter ^^ Känner mej lugn just nu fast studentskrivningarna börjar på måndag ^^ Modde är först på listan, å jag måste ha 50 poäng för att ha någon chans att få E :( Hoppas det kommer några bra rubriker, för det är svårt för mig att skriva en bra text om det inte finns något bra ämne att skriva om xD Det är kanske därför man borde bli författare eller journalist så att man får skriva om vad man vill XD Istället för att skriva enligt strikta regler, jag gillar inte studenten i Modde, blää.. det finns liksom inget utrymme för att vara kreativ, och jag tycker om att vara kreativ och lägga in konstiga ord på konstiga platser, tror att jag skapar min egna stil på nåt sätt, nåja, studentexamensnämnden verkar inte gilla min stil, för allt skall vara så himla sakligt och korrekt :P Jag älskar att skriva, men studenten är inte min grej liksom..

kan någon komma och ge mig massage? jag har ont i nacke och i sätesmusklerna oxå, fast där vill ja inte ha massage, haha ^^ :D

Idag var det riktigt svårt att koncentrera sig på att läsa på studenten, jag försökte läsa på matte men jag kom hela tiden på mig själv med att sitta och stirra ut i tomma intet xD Så jag slutade läsa, men imorron måste ja skärpa mej, ska börja räkna matteuppgifter då, läsa bok 1 i psykologi och kolla lite grammatik i engelska, nog för att engelska går så passa utomatiskt att man inte behöver kolla in grammatiken. Det blir ju liksom så stelt om man skall skriva helt grammatiskt korrekt och hela tiden sitta och fundera på vilken ordföljd och så man skall ha. Nej skriven text skall komma från hjärtat ;D

Har bakat en konstig tårta/kaka idag. Bottnen var av digestivekex och ovanpå var det grädde och vitchokladmousse och ovanpå riven vitchoklad och karamelldrageer :) Den blev sådär god, skulle ha kunnat varit godare.. xD






Detta är inte Zakkes bästa vinkel direkt ;D




Gissa vems tass detta är ;D


Detta var allt för denna gång, ha de bra :)

Kommentarer
Postat av: tess

jag ska å byöv massage ;p

2010-03-12 @ 19:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0