Skärpning på Gång

Oops, har visst slarvat lite med mitt skrivande på sistone xD Men det enda jag gjort när jag varit online är att spela christmas crunch på facebook, det är så beroende framkallande att ja inte kan sluta spela det ^^
Men det händer inte så mycket intressant i mitt liv just nu heller, gör ju inget annat än läser, läser och läser lite till.. Ja och så tittar ja på ett och annat 7th heaven avsnitt oxå ;) Men det räknas som att träna mina engelska kunskaper :D
Men annars så flyter livet på ganska bra nu, förutom att jag är uttråkad av allt läsande^^ Fast det finns ju en person som gör livet extra bra just nu, you know who you are :)<3 Livet känns alltid lättare när det finns lite positiva känslor med i bilden :) Om ni förstår vad jag menar ;D

Idag satte jag förresten nytt personligt rekord i simning, 1 km på 26 ½ minuter :D Stolt över mig själv ;D


Har egentligen inget mer att berätta nu så jag laddar upp lite bilder istället :)



såhär såg man ut på benet efter att Zakke hade försökt vara gullig och sällskaplig :D



Min favoritmat :) Ässä-mix, fast ja tycker inte om de svarta godisarna,
för jag är inte så förtjust i lakrits ^^



Tranbärs Lonkero mums :) Perfekt på en kväll då man bara vill chilla och ta de lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0