Sucker for love

My heart has been pounding for u :)

bra låt, synd att den åkte ut ur melodifestivalen :(

Ikväll har jag och syrran kollat på den animerade filmen "up". Jag måste säga att det är en av de roligaste animerade filmerna jag nånsin sett :D Filmen gav många goda skratt :) Rekomenderar den åt både stora och små, humoristisk och fylld med spänning ^^


Imorgon är det ganska mycket som står på schemat, åka in till skolan med essäsvaret, eller först och främst renskriva det :D Jag ställer väckarklockan på 9 Imorgon så att jag hinner med allt, sedan är det jumppa oxå och på kvällen något slags smyckesparty som jag skall åka på med mamma :D och däremellan skulle jag behöva klämma in lite psykologi och matteläsning xD + msn ;D

Nu sitter jag och lyssnar på melodifestivalen låtarna, vissa är bra andra är skräp :D Måste säga att dendär låten "underbar" är väldigt bra ;) Tyckte inte om den från början, men den har sin charm :D


NU skall jag snar och lägga mig, om jag skall orka med alla mina uppgifter imorgon, och så tänkte jag läsa några sidor psykologi oxå innan jag somnar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0