The only one who needs me

I've tried not to feel what I feel ^^

Idag har jag lyckats plöja igenom 2 hela matteböcker, har två kvar och sedan skall jag börja räkna och öva mig inför studenten, minns inte exakta datumet nu när mattekskrivningen är men jag tror att det är 23 mars xD ^^
Men nu skall jag inte prata om sådana tråkiga saker XD
Idag har jag lagat mat, honungsmarinerade kycklingstrimlor + grädde blev till en god sås, och sedan ris till *mums* och senare på kvällen åt man lite glass oxå, så dagens smakupplevelser är tillfredsställda i alla fall :D Haha xD
Har varit på intensivjumppa idag så jag är ganska trött och slut nu, borde kanske gå och sova, men tänkte ladda upp några bilder här först :D



Här är alla mina 412 nyckelringar i en hög på golvet ;)



Ett av armbanden som jag köpte på smyckesparty :)



ett av armbanden jag köpte på smyckespartyt, rea det kostade endast 4 euro ^^



Ett annat av armbanden från smyckespartyt, detta var oxå på rea och kostade endast 4 euro ^^


http://publishme.se/68070/imagehandler/?go=upload&mode=multi&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body
Det sista armbandet jag köpte, gillar det :)



Här ligger de alla samlade på ett ställe, i min mattebok :D




Halsbandet jag köpte :)





Här är halsbandet medan jag har det på mig xD ser finare ut då nästan :D



annorlunda bild på mig, jag har håret i hästsvans ^^




and finally, skorna jag köpte idag :) De var på rea så jag betalade endast 19 euro för dem, hoppas att dragkedjan håller på dessa, för om den inte gör det tänker jag aldrig mer sätta min fot i dendär *piip* skoaffären xD


Nu har jag skrivit av mig för kvällen, :)

Ps. Lyssna på "6-0" med Sunrise Avenue, den rockar fett ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0