you're making me hot hot hot :D

Idag har varit en ganska händelselös dag. Jag har läst ca 90 sidor psykologi och läst hela kurs 3 boken i matematik. Men inte känner jag mig klokare för det xD
Just nu sitter jag och tuggar i mig ett äpple och funderar lite på olika saker. Men vad som snurrar i mina tankar tänker jag inte berätta om här :D Det är för personligt för det, eller någon gång i framtiden kanske jag berättar, men inte just nu i alla fall ;)
Imorgon tänkte jag åka in till K-stad och se om jag hittar några nya vinterskor, eftersom de förra jag köpte gick dragkedjan sönder på efter 3 väckors användande :( och nu använder jag ett gammalt uppnött par där sulorna lossnar lite nu som då och dragkedjan fastnar alltid på ett ställe så de går väl snart sönder oxå xD Just my luck ;)
Och sen tänkte jag vara snäll och fixa kvällmaten till familjen i morgon oxå :D Kyckling skulle vara gott, fördelen med att göra maten själv är ju att man får göra precis vad man känner sig sugen på :D

Igår var jag förresten på smyckesparty med mamma, det var en av hennes väninnor som hade ordnat att det kom en person som sålde smycken hem till henne ^^ Man var helt paralyserad av alla vackra smycken, både stora och små, eller det var bara armband och halsband. Och de var inte sådär himla dyra heller, dyraste halsbandet/armbandet kostade 35 euro :) Jag köpte 4 armband och ett halsband, och mamma köpte 3 halsband ( som jag planerar att låna av henne xD, eftersom ett av halsbanden hon köpte råkar passa ihop med ett av armbanden jag köpte ;D ) Bra att man kan byta ihop sig. Det bästa av allt var att värdinnan fick välja ett gratis smycke, så jag funderar på att ordna ett smyckesparty själv så att jag får ett gratis smycke :D Haha xD

Imorgon kanske jag laddar upp några bilder på mina armband och mitt halsband, men har liksom inte tagit några bilder ännu, måste göra det i morgon ^^

Men nu ska jag avsluta detta inlägg och fortsätta vara aktiv på msn ;)

Kommentarer
Postat av: tess

Jag kåmmär jäärna åm du har e smyckesparty :D

2010-03-10 @ 11:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0