ännu ett avbrott xD

Haha, jag börjar verkligen bli lat, nu har det gått 4 dagar sen jag skrev i min blogg. Förr i tiden kunde jag skriva 2-3 inlägg om dagen och nu blir det knappt 2 i veckan xD Kanske det blir bättre sen när man flyttar hemifrån och alla kompisar kommer va tvungna att läsa bloggen för att se vad jag sysslar med :D Får hoppas på det, jag har nog skrivarglädje men ibland är den lite avtrubbad, eller så är jag för upptagen med att kolla på 7th heaven och fundera på olika saker. Har fortfarande inte skärpt mig ordentligt med att läsa igenom all inträdeslitteratur ^^ Borde kanske göra det med tanke på att det första provet är om 2 veckor exakt imorron :P borde kolla upp tider och sånt för förhör och intervjuer inför allt, vill ju inte missa nåt heller XD

Igår fixade jag till en superenkel bärpaj, receptet finns på recepten.se , som för övrigt är en jättebra sida med enkla recept för alla som är matlagnings och baknings älskare som jag ;D Här är en bild på min paj ;D



Riktigt god blev den, men kanske att bären var lite sura, men det jämnade ut sig med vaniljvispen, nästa gång kanske jag ska testa med vaniljkräm eller nåt och mera deg ;D Men jag rekomenderar denna paj starkt åt folk som gillar paj :D



struvor, vilket är tippuleipä på finska ;D Har ätit 2½ såna hittills ;D Man måste ju passa på att äta när de bara säljs några få dagar på ett år, haha :D


och såklart måste jag slänga in några egobilder här oxå :D (a)



Jag igen (A)



Sådär, mer än 3 bilder laddar jag inte upp här nu på mig själv. Alltså folk tror säkert att jag är värsta egoisten som laddar upp så mycket bilder på mig själv xD Men sanningen säger att jag inte är någon egoist, jag delar gärna med mej av mina saker åt andra, och om jag nån gång vinner en stor summa pengar skall jag använda en del av dem till att ge till välgörenhet och betala bort mina vänner och bekantas lån, kanske inte alla för då kanske jag går bankrutt, men jaa ni fattar väl vad jag menar ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0