Don't wanna be solo

Idag har jag inte gjort så himla mycket, först läste jag läxor, sedan var jag en sväng till biblioteket och lånade om inträdeslitteraturen, sedan en sväng till bokhandeln för att köpa en dagbok ( jepp jag skall börja skriva dagbok igen, senast var väl tredje klassen i lågstadiet xD ) sedan blev det promenad med Alisa vet inte hur långt vi gick men ganska långt i alla fall TVÅ BILAR TUTADE ÅT OSS :O, joo och vi stannade vid Tinas Glass oxå, jag tog en strut med bananasplit och pekannöt ^^. Riktigt god glass och Alisa rekomenderar förresten att köpa kokosglassen ;D + Tiramisuglassen :D Sedan for vi till R-kioski för att hyra en film,  old dogs blev det :D Rekomenderar den åt andra oxå, den var hysterisk rolig på vissa ställen, eller såklart hela filmen var bra. Fast den var riktigt superbra på vissa ställen :D När vi kom hem till Alisa började vi kolla filmen, men sen upptäckte vi att vi var hungriga, så Alisa lagade mat ala' alisa style ;D kycklingben och pommes i ugnen, hon lagade faktiskt pommesen själv oxå :D Sen fortsatte vi att kolla på filmen medan maten var i ugnen, sedan paus, åt, efterrätt kaffe och glass med rostade havreflingor,kokos och hallon :D *mums* måste ju nämna att den goda vaniljglassen var från Lidl, minss dock inte nu vilket märke de va XD glömska jag, men jag skulle i alla fall känna igen förpackningen om jag såg den :D efter maten fortsatte vi med filmen, sen pratade vi bara och sen åkte jag hem ^^ Väl hemma kollade ja på Ugly betty och Desperate houswives ^^ mina favvoserier ^^

Men nu ska ja dela med mig av lite gamla bilder jag hittade i telefonen när jag bläddrade genom fotogalleriet :)


Kanelbullar som jag bakade för kanske 2 veckor sen ^^



den mest puckade och fulaste kanelbullen jag lyckades baka :D



Kanelbullar i närbild, tror att jag försökte vara artistisk här, utan att lyckas kanske ^^



Pommes som vi åt på Maris fest, men mina hade för mycket salt på sig + att det gjorde ont att svälja xD




Priiima grejjer :D eller kanske det är dricka ^^



Hjälpte mig genom halsont + strepsils med honung och citron (som jag inte har någon bild på)



kolla vilken söt kisse jag har :)




Kan någon förklara varför min katts ena öga lyser så starkt? :D




Kisse slickar sig runt munnen :D


det var allt för denna gång, rapporterar mera senare nån gång typ imorron eller övermorgon, beror på när jag kommer på att skriva i denna blogg ^^
Men tills dess, ha de gött alla partynissar och vanligt folk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0