Halloj :D

Först av allt skall jag tipsa er om en bra låt: Memories - David Guetta(feat Kid Cudi)

Idag har det varit en ganska fullspäckad dag. Jag har beställt studentrosor, hämtat studentmössan, hälsat på Camilla för att gratulera henne till yrkesexamen, beställde en ring från Nygårds (skall få den i studentpresent), var en sväng till kyrkogården och hämtade en vas som nån av mina släktingar glömt där, lagat mat, bakat kanelbullar, varit ute på promenad och slutligen tittat på TV^^ Jaaaa.. undrar om man kan läsa vad jag skriver, borde kanske börja använda mera punkter, eller kanske kortare meningar vore på sin plats xD


Nåja, imorgon blir det att åka in en sväng till den vackra staden kristinestad för att köpa skor till brorsan, samt äta nåt och hämta en kattbur från mormor. Kattburen skall jag å syrran ha när vi åker och hämtar farmors kattunge :D Sen examensfest på eftermiddagen.. Men kvällen vet ja inte ännu hur jag spenderar, hmm :D


Här är lite bilder jag tagit idag :D





Den vackra rosen jag fick av Eero :)<3




MIn studentmössa, åååh bara en vecka kvar och sen är gymnasiet slut för alltid :O




Jordgubbar :) växthusodlade bamsingar ^^



Såhär mycket pommes frites får man på veljekset keskinen affären i Tuuri. Och detta var inte ens allt, vi hade ätit en del redan innan jag tog kort^^




Hihi, alltid lika kul att pussas ;D




Eero använder raklödder :D Haha, allvarligt så var det första gången nånsin som jag har sett en karl använda raklödder, har bara sett det på tv, men inte i verkligheten ^^ Så därför tog jag en bild av det, alla historiska ögonblick skall fotograferas ;D


Det var allt för denna gång, ha de bra alla läsare :) Och alla ni som inte läser ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0