härliga sommar ^^

Nu sitter jag här framför datorn, lyssnar på musik och dricker iste :D Har nyss varit utomhus, först solade jag bara, men sedan åkte jag på en cykeltur, ca 5km bara ^^ Det känns som högsommarvärme fast det bara är 19 maj, bordsfläkten är på högsta farten och fönstret står öppet, utanför steker solen allting som om det vore bacon :D Ganska stor omställning från vilket väder det var igår, idag 30 grader utomhus och 27 grader inomhus ^^ Haha såå skönt egentligen :)

Jag hade ju inträdesprov i måndags och det gick väl som det gick, får veta sedan när man ringer den 24 maj, om jag har kommer vidare till intervju.. :) Vågar inte hoppas nåt innan man har resultaten framför ögonen.. Medan jag ändå var i vasa så shoppade jag oxå, en ny bikini, två tubtoppar, en födelsedagspresent, ett par skor och inget mer skulle jag tro :D

Det har åskat ovanligt mycket hittills i år, med tanke på att det åskade 1 eller 2 gånger förra sommaren xD Nåja, åska är ju mysigt :)

Men nu skall jag ladda upp några bilder här och sen kanske gå till affären och köpa lite glass ;D



Iste :)



*mums* ;)



Mums choklad :D



choklaaaad :) gott med 70 % kakao ;D




Mina skor sedda framifrån :D



Bakifrån :D klackarna e bara 9 cm ;D



Avslutningsvis en bild av boken om Taylor Lautner som jag fick av min Lillasyster. Hon hade fått den i en tl-box, och hon ville inte ha den eftersom hon hatar twilight och tycker att han är ful. Hon sa även att hon tyckte Robert Pattinson i rollen som Edward var ful :O Jag hade lust att slå henne, för de e ju bara föör snygga alltså ;) <3


MEN NU SKA JAG FORTSÄTTA CHILLA! Ha de bra alla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0