he's got the look ;D

Tjena internetvärlden, sitter nu här framför datorn. Klockan är snart 12 och jag borde egentligen sova just nu för jag skall upp ganska tidigt imorgon och åka till Vasa för att göra inträdesintervjun till utvecklingspsykologi ^^ Men jag sitter här istället och chattar lite samt spelar treasure isle på fb som vanligt, det spelet är verkligen beroendeframkallande xD

Igår var det överraskningsfest för malin, det var kul :D Alla drack förutom jag och Jessica, vi var nyktra och väntade med spänning på att någon skulle göra nåt kul ^^ En del roliga citat kom upp men minns inte dem fast jag var nykter, haha snacka om dåligt minne. Men det var i alla fall en riktigt rolig kväll :) Vi delade in oss i 4 lag och hade singstar tävling, mitt lag vann :D Malin,jag och Jecka, lag nr 3 ;D SÅÅÅ STOOOLT :D Haha, vi kollade oxå eurovisionen, synd att sverige inte var med, men jag gillade verkligen Tysklands låt *vinnarsången* och så gillade jag oxå frankrikes låt, men den fick väl inte så höga poäng??
Var hemma ca 2 på natten i alla fall, och då blev det att gå till sängs ^^


Mina nya skor ^^



Snyggt märke på mina skor va?? :) Får mig att tänka på P!nk ;)



BÅTGODIS :D största pollypåse ja nånsin sett ^^

Idag kom pappa hem och hade med sig båtgodis åt oss :D och jag och mina syskon hämtade farmors kattunge idag. Den var förvånansvärt dyst med tanke på att den var i kattburen den 50 km långa vägen :D



sööta kissen :) Farmor bestämde att hon ska heta Maja :)



Söta Maja sover på sin kattkudde :)


Det var allt för denna gång, skriver mer imorron :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0