Hey, slow down!

Tiden bara flyger iväg, det är nu mindre än en månad kvar tills man tar studenten då ^^ Eller har ju inte fått det bekräftat officiellt att jag får studenten, men ingen lärare som har rättat skrivningarna har ju sagt att jag failat så :D Man får väl hålla god min ^^ Dagen har bestått var morsdagsfirande hos både farmor och mormor, tårta och bullar på båda ställena, så nu känner jag mig som ett fetto ^^ Har inte gjort så mycket intresant idag, läst lite inträdeslitteratur och kollat på film oxå, populärmusik från Vittula.. sjuk men ganska bra film i alla fall xD

Jag tog inte någon bild på min studentklänning idag, men däremot tog jag en bild på klänningen jag skall ha på mig på kvällen när vi åker ut för att fira att vi fått studeten, alltså när vi partajjar ;D såhär ser den ut :



Såhär ser den ut på galgen xD


och såhär ser den ut på mig :D


Ja det var väl allt jag hade att säga idag, kanske kanske att ja laddar upp en bild på min studentklänning imorn :D
Ha de bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0