I SEE YOU!!

Idag har jag gjort lite allt möjligt. Började med att ligga utomhus och sola och läsa inträdeslitteratur samtidigt ^^ Men det blev så varmt att jag var tvungen att gå in och läsa färdigt där ^^ Det har varit typ 30+ här idag, *lovely* vill ha sommar :) Sen hittade jag ett paket serpentiner som jag hade tänkt dekorera med på första maj, men så blev det ju inte då, men jag bestämde mig för att dekorera min bokhylla i alla fall, såhär började det se ut :



Har så mycket stuff i min bokhylla att det nästan är svårt att se serpentinerna, och varför kallas det förresten bokhylla då den inte är helt fylld med böcker? Snarare borde man kanske kalla min för alltiallo-hylla :D Har böcker, nallar, smycken, foton, prydnadssaker, minnen och en massa annat där xD

Janå, efter att ha pyntat rummet åkte jag syrran och mamma ner en sväng till stranden, men cyklarna, för att få lite frisk luft. Vattnet var inte så farligt kallt, kanske man kan börja simma snart :D Men badkruka som jag så kanske det dröjer ett tag innan jag vågar mej i, jaa tro det eller ej, men jag är en badkruka då det gäller att plaska omkring i sjön. Helt annat är det på simhallen, där är jag mera som en delfin ;)

Sen kollade jag 7th heaven och sen tvingade syrran mej att åka till Teboil Rantahovi för att äta hamburgare, men det va hon som betalade eftersom ja hade typ 10 euro i plånkan och inte hade råd att betala själv xD Jeei fick gratismåltid hamburgare idag då ;D Bra med rika småsyskon :D

klockan 9 blev det att kolla sommarkrysset med EMD som programledare ^^ Sen ville jag och syrran åka ut och cykla igen, det blev väl en ca 8-9 km tur då :) Men så mycket mer än så kan man inte cykla de första gångerna heller, eftersom min rumpa inte tycker de e så kul att sitta på cykelsadeln för länge när man är "nybörjare" för våren ^^ Har inte cyklat på över ½ år ^^ Så man kanske nog kunde kalla sig nybörjare

Men nu har jag slut på saker att berätta, så måste avsluta här, Ha de bra alla!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0