Mysigt :D

Jag avslutade förra inlägget med att jag skulle äta glass, så här är resultatet :



Glass +




jordgubbar =



Glass med jordgubbar, haha :D Men gott var det i alla fall :D


Efter att jag ätit min glass började jag kolla på 7th heaven, har kollat 4 avsnitt idag xD Kanske borde jag ta och skaffa mej ett liv ^^ Nåja, Mamma tog hem mat från kebabstället och en stund efter att vi hade ätit beslöt jag och syrran oss för att cykla ner till beachen :D Där doppade jag fötterna och faktiskt vadade jag oxå omkring i vattnet för första gången i år, historiskt ögonblick ;D Men här är lite bilder från stunden på stranden ^^



Här är bildbevis på att jag faktiskt stod i vattnet :D



En smiley som syrran gjorde på en sten, med vatten xD



Vy från stranden x1 :D



vy från stranden x2 :D




vy från stranden x3 ^^



Vass :D




:) <3 Bara för att jag tycker om dig älskling :) <3




Årets första sandslott fastnade oxå på bild :D



sist men kanske oxå minst var nyckelpigan jag hittade när vi skulle åka hem ^^
Nyckelpigor är söta ^^ Deras farliga färg lockar mej till dem och nu skall jag bli ett offer för deras vrede, eller så gäller det kanske bara fåglar som försöker äta dem ^^


Imorgon blir det en dag med Alisa, kanske lite bilder, och kanske att man tar sig årets första dopp oxå ^^ Kanke att jag till och med använder min nya bikini xD Men det är morgondagens bekymmer :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0