Tillbaka efter en veckas paus ;D

Har haft annat att göra och har inte haft tid att skriva blogg, först var det grillfest hos Alisa med övernattning, sedan kom jag hem för att vara hemma i 2 h knappt och därefter bar det iväg till Ähtäri till min älskling :) <3 Har haft jätte roligt med honom, vi var vakna till 5 en morgon, vad gjorde vi? Jo låg och skrattade tills tårarna sprutade från mina ögon samt pratade om ALLT! :D Tycker om dig min gullegris :)<3<3<3<3<3


Idag blir det att åka och beställa rosor inför studenten, hämta studentmössan och åka på en examensfest :)
Har inte så mycket att skriva just nu, eller jooo JAG KOM IN PÅ SVENSKALINJEN VID VASA UNIVERSITET :D Det är glada nyheter, eftersom jag inte behöver göra nåt inträdesprov eller nåt :D Jeeij ^^

Här kommer en hel drös med bilder från Alisas galna men roliga grillfest :D



Vi grillade pizza, men den blev lite bränd på undersidan ;)



Alisa hade verkligen stått i för att göra kvällen perfekt, här är en potatissallad. Hon hade även lagat tzatsiki ( stavn?) men har ingen bild på det xD Gott var det i alla fall ;)




Vy över boordet, like dricka och så ;) Men där e ju tzatsikisås-saken :D





Grillspett, med köttbullar :D




Arturkexen var kvällens underhållning :D Fulla människor + kex med glada ansikten = Humor :D





Blåbärspaj med glass, *mums* :)




Mina kompisar som äter och ser lite fundersamma ut :D oj och ett torn av ölburkar i hörnet oxå ;)





I SEE YOU!!! :D HAHAHAHAH, såå humor alltså ;D




Min kära vän alisa med sin vanliga fotomin ;)





Ytterligare bevis på att artur och fulla människor är kul :D Här försöker vi göra så att artur ser ledsen ut ;D





Milla och Mia, som för övrigt ser lite klurig ut på bilden ;D




Mari ser glad ut :D




Jecka ser oxå glad ut, men vems suddiga huvud är det där i hörnet? ;D




Jag och Alisa sitter och myser under en filt :D

Det var det, ha de bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0