voivoi,smör smör :D

Ja nu har det gått 5 dagar igen, och inte ett enda blogginlägg har jag klämt ur mej, på fem hela dagar! Måste snart ringa polisen, om ja inte skärper mig, det kan inte vara lagligt att ha en blogg och sen inte skriva nåt i den ^^ haha, nåja.. Måste väl försöka skärpa mig igen, har säkert skrivit det 1 miljon gånger här, men det händer inget xD Min hjärna är för skum, just nu har jag på mig solglasögon ^^ Fast de e mörkt ute och mörkt inne ^^ klockan är 1 på natten, kanske man borde gå och sova, nää ja vill inte :D

Vad gjorde jag då medan jag hade skrivuppehåll? Joo.. jag läste minimalt lite på inträdesförhöret, hmm.. Jo just det sötis var ju här oxå :) Jeeij :) <3

men nu ska ja ge er lite bilder och sen checka in facaboken :D






Tårta som jag och Eero gjorde :) Den blev riktigt mumsig :D



Hihi, jaa.. här hade jag ett svagt ögonblick och var tvungen att skriva nåt fint på min pojkväns kind :D hihi, *söt* :)



Donits, från Arnold's :D



Jag i solglasögon igen :D




jepp jag igen ^^




Det var allt gott folk, thank's for stopping bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0