^^ xD

Fattar inte vad som händer med mig, jag älskar ju att skriva, men ändå skriver jag inget här. Det har nu gått 4 dagar igen sen jag skrev senast.. Händer väl för lite i mitt liv för att jag skall ha något att skriva om. Idag har jag varit på shoppingtur med familjen till seinäjoki. Hittade en klänning som inte var så dyr och tillräckligt fin, vet ju inte om grön är min färg men i alla fall.. Måste anpassa min hårfärg till klänningen sen när jag åker till frissan för klippning och färgning.. Men jag har ett problem, jag behöver skor oxå, men jag vet inte vilken färg de skall vara, svarta? Vita? gröna? jaa det är svårt att veta. Mamma är ju absolutsäker på att det ska vara vita eftersom det ändå är studentavslutning.. men ja vet inte :P Ska kanske ladda upp en bild på min klänning imorron kanske, beror på när jag får någon bild tagen på den ^^Men det är inte nån fin klänning så ni ska inte förvänta er nåt speciellt.. xD

usch jag vill inte bli student xD Så mycket som man ska komma ihåg^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0