Anden i glaset

Jag och två kompisar beslöt oss för att köra anden i glaset. Tro det eller ej, men det fungerade, glaset rörde på sig och vi häpnades över svaren. Vi frågade självklara saker och mindre självklara saker, vi fick många rätt svar. Vi satt över 3 timmar och höll på, till sist var vi tvungna att sluta för man blev helt hypnotiserad. Jag skulle ha kunnat suttit hela natten och frågat saker. Man fick reda på ett och annat, och det konstigaste var att den stavade rätt. Vi frågade om den ville avslöja sin identitet.. och den svarade ja.. Och så fick vi reda på namnet och att de var en kvinna då. Jag tänker inte avslöja något här.. Men jaa min point med dethär inlägget är att det verkligen fungerar, man måste bara helt enkelt tro på att det skall fungera..

Jag sitter och är lite rädd just nu, för ja ska sova här helt ensam inatt.. usch, tänk om de händer nåt hemskt.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0