dagen som varit x2

Idag hade jag skoldag från halv 9 till halv 5, var tvungen att stiga upp klockan 7 och det var trögt. Jag var trött, kände mej som en björn som vaknade ur idet eller nåt ^^ Drack en stor mugg kaffe, och sen när jag hade ledigt i skolan en stund var jag tvungen att dra en sväng till othello och motivera mina studier med lite kaffe och chokladkaka :D Jag var även tvungen att gå in till s-market och köpa tuggummi, men det var ganska kul för där inne i affären såg jag Brad pitt :D Haha, en som liknade honom jättemycket ^^ och på vägen tillbaka till universitetet såg jag någonting som hette "lilla problem boden" jag funderade grymt mycke på vad det var för något, och är fortfarande inte säker på vad det egentligen är :D

Sötisen kom och hämtade mej från UNI och sen åkte vi och handlade, och därefter lagade vi mat, spagetti och köttfärssås, det smakade super och vi gjorde en lite annorlundare köttfärssås med grädde och sås som lämnade från gårdagens mat :D mums ;) Sötisen är ju riktigt bra på matlagning <3 Sedan vilade vi en stund efter maten och därefter begav vi oss ut på stan för att handla, de var kul :D Imorron ska vi gå och handla igen, bara för att de e så kul :DD Men nu ska ja ta en dusch och sen ska vi mysa me lite rosevin ;D


Have a nice night :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0