En dag bland alla dagar..

Idag var jag och mia till simhallen/gymmet, vi kämpde på i typ 2½ timme och när vi var klara tyckte vi att det var dags för en runda på stan. Vi tyckte även att vi förtjänade att gå in på Arnolds och dricka kaffe samt äta donitsar, där var den träningen ^^ Nåja, sedan strosade vi omkring och gick in en sväng på Citymarket där vi hittade ett och annat skojjigt, jag köpte bland annat mandariner, eller om det nu är satsumas de heter, skit samma allt som e ätbart orange, runt och ser ut som mandariner ÄR MANDARINER. PUNKT SLUT!!! inte finns det något som heter klementiner eller satsumas, det har jag bestämt!! I'm the boss, I decide everything!!!^^
Här är lite bilder:


Mia som kollar halvskumt på sin Latte ^^ Hoppas du inte dödar mej för att ja publicerade bilden men du e ju så sööt mia :))<3



Kaffe latten som inte smakade kaffe latte, den smakade bara mjölk och grädde tyckte jag ^^ Men de kan väl vara gott det oxå ibland :P



min halvätna donits ^^ mumsig var den ^^



Någon som vill ha lite dufföl? :D



Kan någon förklara vad detta är för något? Pitahaya XD haha, vi hade ganska roligt åt dessa ^^


that's that, good night!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAha vänta bara... (;

tur ja int gjord nån grimas som ja bruk gör då nån ska ta en bild :'D <3

2010-12-02 @ 19:58:43
URL: http://johannaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0