färgklick i vasa stad

Jag köpte ju en ny vinterjacka igår. Men det var inte förrän idag jag kom att tänka på att jag är en riktig färgklick bland alla som går omkring i sina svarta och mörkbruna vinterjackor! Bildexempel:

Blått e flott eller vad heter de? ;)

Jag har faktiskt märkt att folk kollar på mig lite extra mycke nu när jag syns så bra. Vasa stad skulle kunna betala mig för att gå omkring på stan och lysa upp bland allt de gråa och svarta! Låter de inte som en bra ide eller? ;D

Det blev en snabb sväng in till centrum idag oxå, eftersom mia ville ha lite sällskap. Vi sat på waynes coffee en stund och jag drack en cappucino ^^ dyyyyrt, min plånbok grät lite när jag grävde bland småpengarna för att betala.. sedan gick vi en sväng till Cittari, och jag som har dålig ekonomi från förr kunde inte hålla mig från att handla rosa lampor att sätta upp i lägenheten ^^ De är ju så mysigt ^^ Kolla in:


Lite dålig bild, men min kamera ville inte alls ta bra bilder XD och orkade inte heller stå där och peta me inställningarna, ja har annat att göra :P

That's it, nu ska ja göra läxor! Vilket intressant liv man har :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0