gårdagens tjejkväll :)

Igår hade jag inte tid att skriva något inlägg eftersom jag var upptagen 24/7 :D Efter att ha släpat min trötta kropp till skolan och lidit mig genom dagen fick man umgås med mia :) Vi hade planerat en tjejkväll, haha eller kanske inte planerat ^^ Men hon kom hit med sina grejjer och jag lärde mej dessutom att om man skall ha tjejkväll med mia så är det underförstått att hon skall sova över ^^ Vi gick till affären för att handla något att äta, och då kom vi på att de skulle va gott med julgröt. Så vi köpte Nalleflingor och begav oss hem för att laga gröten ^^ Den blev väl egentligen ganska bra, men ja hade ingen kanel XD vilket det skall vara på tomtegröt tyckte vi båda ^^ Men det gick nog lika bra att bara hälla över socker och mjölk oxå ^^
Efter gröten började jag göra lite läxor och mia nördade på fejjan. Därefter kokade vi kaffe eftersom jag var trött så in inorden. Und danach kom Jecka och Milla hit :) Vi satt och snackade och så kollade vi på filmen "youth in revolt" den var superrolig, verkligen sevärd :) När de åkte hem funderade vi var mia skulle parkera bilen, därefter gick vi in och drack te och hade på ansiktsmask och kollade film och åt chips/popcorn :D Vi kollade "road trip beer pong" ^^ Den va egentligen ganska dålig, såndär klassisk collegemovie ^^ You know, american style XD

Nu spelar jag "BUMPY RIDE" på högsta volym och skall städa lägenheten, ( allt för att slippa ta itu med skolarbete^^)
Här har ni lite bilder från gårdagen:



Popcorn :)



Lite brända popcorn (a)



chipsen :)


Ja hade meraa bilder, men nätet är trögt som alltid, skaffa aldrig mobilt bredband säger jag bara!!
Nu måste ja laga mat för ja dör av hunger, men ha de bra alla!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0