Lång dag

Idag var jag tvungen att stiga upp kl 7, usch de kändes hemskt att masa sig upp ur sängen så tidigt, och mörkt var de oxå :( kvart före 8 siktade jag på att gå hemifrån, men blev dock lite försenad av nån konstig anledning XD Halv 9 började tyska och därefter hade jag lite ledig tid mellan 10 och 12.15 *skööööönt*, då passade ja på att fylla på energidepåerna med lite kaffe, samt lyssna på musik och rita lite, ^^ Jag rotade även genom min plånbok och hittade 21 st kvitton, och sedan i väskan hittade ja 11 st till, haha :D e man bra på att städa eller? ^^


Min plånbok blev glad över att slippa denna bunt ^^


Ja tror min väska var lite glad över att slippa dessa oxå :D



Kaffemugg, seriöst, man skulle inte klara skolan om man inte fick dricka kaffe. Och jag verkar inte vara enda med den åsikten heller, eftersom det alltid är kö i kafeterian till kaffestället :D^^



Idag fick jag äntligen min kamerasladd som jag på nåt magiskt vis hade glömt hemma hos familjen i närpes^^ Men mamma var så snäll och kom hit med den samtidigt som hon skulle på nån kurs här. Så då blev de att lägga in massa bilder man hade i kameran, var dock missnöjd med kanske 3/4 så de blev raderade xD Varför skall man vara så självkritisk? ^^ Nåja här är iaf några bilder på min nya frisyr, ifall nån har missat att jag klippt mej :DD :


Jaaaa.. XD




ja vet att ja int direkt e världens snyggaste men..



alltså orka med nätet de tar ju hundra år att ladda upp en bild. ska gå och lägga mej nu, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0